Nintendo Switch patří k jedné z nejzmiňovanějších konzolí, která se může pyšnit i titulem nejúspěšnějšího prvního roku v Americe, kde se za 10 měsíců prodalo více než 4,8 miliónů konzolí. To samozřejmě začíná lákat i vývojáře třetích stran, včetně těch, kteří pracují na tříáčkových titulech. Jedním z vývojářů je i Bethesda, která ačkoliv se dřív na Nintendo konzolích moc neukázala, se Switchem je od samého začátku, včetně úplně prvního videa, kde se celá konzole představila veřejnosti. Redaktoři Dualshockers se během PAX East sešli s Petem Hinesem, víceprezidentem marketingu Bethesda Softworks, který jim odpověděl na několik otázek ohledně jejich plánů s nejnovější konzolí od Nintenda.

Na otázku, zda přinesou některou z dříve vydaných her, tak jako třeba The Elder Scrolls V: Skyrim nebo DOOM, odpověděl:

„Uvidíme. Záleží na tom, zda je hra technicky kompatibilní s platformou a zda si myslíme, že by ji majitelé Switche chtěli. V tomto ohledu je to úplně stejné jako s ostatními platformami, pro které vyvíjíme. Doufáme, že půjde o kombinaci obojího. Pokud najdeme něco, co lidi chtějí na Switch a co bude fungovat – skvělé. Pokud by to bylo něco nového a my bychom to považovali za vhodné pro Switch, pak to také uděláme.“

Na otázku, zda Bethesda plánuje udělat pro Switch exkluzivní titul, tak jako bylo Mario+Rabbids: Kingdom Battle od Ubisoftu, Pete Hines odpověděl následovně:

„To nevím, ještě uvidíme. Tohle hodně záleží na nápadech samotných vývojářů a na tom, zda je budeme považovat za dobré jako takové a dobré pro danou platformu.“

Poslední odpověď se týkala otázky, zda Bethesda bude hry na Switch vydávat stejně jako na jiných platformách.

„To bychom vždy rádi, ale v případě Skyrimu a DOOMu to pochopitelně nebylo možné. V případě Wolfensteina II jsme potřebovali více času a nemohli jsme jen tak pozdržet vydání pro ostatní platformy jen kvůli Switchi. Pokud budeme schopni vydat novou hru na Switch ve stejnou dobu jako pro ostatní platformy, nevidím důvod, proč bychom to neudělali.“

Zdroj