S tím, že se Nintendo Labo Toy-Con 4: VR Kit dostal do prodeje a uživatelům dalo tak možnost si vyzkoušet levné a dostupné VR hraní, si Nintendo uvědomilo celkový potenciál a vytvořilo aktualizaci pro dvě populární IP – Super Mario Odyssey a The Legend of Zelda: Breath of the Wild. Obě dvě hry už za méně než týden, konkrétně 26. dubna 2019, si budeme moct užít ve VR stylu Nintendo Labo. Jak vlastně bude ale Zelda fungovat? V redakci se nám vyrojily názory a hlavně obavy z výkonu, psali jsme o nich zde. Technický ředitel hry, Takuhiro Dohta, nyní odhalil, co za novou aktualizací vlastně stojí. Jak můžeme na obrázcích níže vidět, obraz je renderován v kruzích přímo pro každou čočku VR brýlí. Tím se dá ušetřit renderovací výkon a hra by mohla běžet plynuleji než ve 30fps. Na výsledek si však budeme muset počkat na vydání.

„Dobrý den, jmenuji se Takuhiro Dohta a jsem technickým ředitelem vývoje hry The Legend of Zelda: Breath of the Wild. Nintendo Labo: VR Kit je nyní k dostání v obchodech a obsahuje VR brýle pro rozšířenou realitu. Připravili jsme pro fanoušky něco naprosto nového, využitím Toy-Con projektu VR brýlí.“ 

„Jakmile si stáhnete aktualizaci pro hru, postup zapnutí VR módu je jednoduchý. Během hry se můžete v nastavení libovolně přepnout do VR módu. Potom jednoduše vložte svou Nintendo Switch konzoli do Toy-Con projektu a můžete si prohlédnout svět Hyrule kolem vás.“

„Ovládání a hra celkově zůstalo stejné, ale díky VR si budete moct užít Hyrule v nové perspektivě. A stejně jak se budete rozhlížet po okolí, stejně se bude pohybovat i herní kamera. Do VR módu můžete přepnout kdykoliv během hraní a dokonce i s používanou uloženou pozicí, nemusíte kvůli hraní ve VR začínat novou hru.“ 

„Nápad pro tuto funkci vznikl v hlavách vývojového týmu, když nám poprvé tým Nintendo Labo propůjčil VR brýle. Ten zážitek byl velkým překvapením a já začal uvažovat nad tím, jak bychom ho mohli přenést do hry. Nejprve jsme si říkali, že bychom hráčům otevřeli novou lokalitu nebo přidali nové nepřátele, ale nakonec jsme došli k tomu, že než hru měnit, tak jí celou zpřístupníme pro virtuální zážitek.“

Zdroj