Dle webu Slice Inteligence, ztratila aplikace Pokémon Go od července 2016, 79% platících zákazníků.

Mobilní herní průmysl je vrtkavé místo a už to pocítíla i aplikace Pokémon Go. Počet platících zákazníků se od 15. července snížil o 79%, a Pokemon Go už tak není výdělečnější než všechny mobilní hry dohromady. Navzdory tomu je stále nevýdělečnější mobilní hrou. Konkrétně v srpnu Pokémoni vydělali asi 6 krát více, než druhý nejziskovější mobilní titul.

Čísla se mohou zlepšit zahájením prodejů náramků Pokémon Go Plus, ale už těžko dosáhnou hodnot počátečního šílenství. Pokémon Go má velký vliv i na prodej ostatních Pokémon výrobků (hračky, hry, oblečení, atd). Například v letošním srpnu prodej výrobků oproti loňsku vzrostl o 233%!

Co vy? Kupujete a utrácíte v Pokémon Go?