Magazín The Market for Computer & Video Games (MCV) měl nedávno rozhovor s ředitelkou herního marketingu Lucy Pozniak, kde se bavili nejen o nadcházejícím Layton’s Mystery Journey, ale i samotné konzoli Nintendo Switch. Nejprve něco poznamenala o nové postavě Katrelle:

Máme novou hrdinku (Laytonovu dceru) Katrielle, která si otevírá její detektivní agenturu. Na rozdíl od předcházejících dílů, které měly k řešení hádanky a hlavolamy většího rozsahu nebo dokonce v nich šlo o rozřešení jedné velké, tato je rozdělena do 12 kapitol, v rámci kterých se řeší zvlášť různé hádanky a úkoly.

Layton’s Mystery Journey nebude pouze na 3DS, dokonce si debut odbude na mobilních zařízeních 20. července. Přes tento fakt má být zážitek ze hry úplně stejný, nezávisle na zařízení:

Je jedno, jestli hrajete na Androidu, 3DS nebo iOS, zážitek budete mít stejný. Udělali jsme vše pro to, aby zde nebyla žádná nerovnováha mezi hráči, takže každý dostane stejný obsah, stejný příběh, stejný zážitek. I ohledně cen a všeho ostatního jsme si hodně jistí tím, jak to fanoušci přijmou.

Nemáme v úmyslu nadále vyvíjet pouze pro mobilní telefony a zanechat za sebou dosavadní hráče a fanoušky z konzolí. Klíčové pro nás je mít integritu, stejný zážitek na všech platformách. Toto je pouze příležitost, jak oslovit větší trh, protože dříve jsme byli omezeni na velmi konkrétní DS nebo 3DS platformy. Takže teď máme šanci dosáhnout k více lidem a zjistit, co na jaké platformě nejlépe funguje.

Dále padlo pár slov o samotné postavě Katrielle a její povaze, jelikož se jedné o první titul hlavní série s novým protagonistou:

Katrielle je zábavná postava. Je důvtipná a inteligentní, vtipná a zábavná, takže zaujme na intelektuální úrovni, ale zároveň nemá problém se špinavou prací, menší bitkou nebo čímkoliv jiným. Nemyslím si, že by jakákoliv její část dělala hraní nepříjemné pro muže nebo ženy.

Je perfektním spojením různých generací a pohlaví a vším mezi nimi, takže jsme velice nadšení z toho, že je zrovna ona hrdinkou této hry. Je to příjemná cesta, jak obnovit titul a zároveň jej udržet ve vyjetých kolejích a stále klást důraz na inteligenci a důvtip. Svaly jsou dobré, ale nakonec situaci zvládne bez toho, aniž by musela někomu spravit fasádu.

Na závěr MCV rozhovor uzavřel povídáním o Switchi:

Dívali jsme se na Switch. Jsou zde některé problémy a zároveň výzvy, které momentálně plně chápeme. Jedna z věcí je ta, že Switch má určitou možnost přenositelnosti, což pro tento titul je skvělé. Nicméně výzvou je pro nás to, že jakmile ho dáte do docku, už to není handheld, což znamená porozumět tomuto konkrétnímu problému.

Navíc víme, že je zde plno majitelů 3DS konzolí, kteří sérii hráli již dříve, takže musíme mít jistotu, že tito lidé, kteří mají zařízení již nějakou dobu, mají co hrát. Takže momentálně je design přizpůsoben 3DS, aby současní majitelé mohli dále hrát, a pro nové hráče, kteří 3DS nevlastní, což byl důvod, proč jsme vyvíjeli pro telefony, aby mohli v tuhle chvíli začít hrát i úplní nováčci v sérii. Ale v budoucnu určitě uvažujeme o implementaci pro Switch. Máme ho rádi a snažíme se zde pořádně zabírat, nicméně teď je titul dostupný pouze pro 3DS a chytrá zařízení.

 

Zdroj