8. srpna vývojářský tým Nintenda uvolnil nový update pro bojovou hru ARMS. Jedná se spíše o menší aktualizaci obsahující zejména opravy chyb a balancu, nicméně připravuje půdu pro následující velký update, jehož datum zatím není známé. Podle oficiálního Twitteru vývojářů ARMS však přinese nového zápasníka.

Mimochodem, pokud kromě ARMS hrajete i The Legend of Zelda: Breath of the Wild, tak i ta se dočkala nové aktualizace. Dočtete se o ní zde.

Seznam změn

Obecné:

  • Trénink se nyní nachází v hlavním menu.
  • Do tréninku přibylo pět nových nových cvičení a indikátor obtížnosti.
  • Úprava způsobu, jakým se naplňuje rush gauge pro „super útok“ – údery, které nezasáhnou soupeře teď přidávají méně.
  • Na začátku bitvy pro 3-4 hráče se nyní ukazují instrukce, jak přepínat mezi cíli. Nad vybraným cílem se také po omezenou dobu bude zobrazovat kurzor.
  • Upravené velikosti „hitboxů“ pro zápasníky. Řeší některé problémy, kdy nebyl zásah zaregistrován, přestože jako zásah vypadal.
  • V tréninku byly vylepšeny nabídky s pauzou, výsledky a replayem.
  • Ve statistikách se nyní méně ukazují málo hrané arény, ačkoliv na nich máte velký winrate.
  • Opraveno samovolné ukončení hry při přeskočení ukázky ve špatném okamžiku.

Úpravy zápasníků:

  • Master Mummy
    • Rychlejší úskok
    • Rychlejší pohyby ve skoku
  • Mechanica
    • Rychlejší pohyb ve skoku
  • Kid Cobra
    • Upraveno přelétnutí při útoku skokem
  • Byte & Barq
    • Barq nyní vstává rychleji

Úpravy ARMS:

  • Boomerang
    • Zvýšená rychlost, pokud je hozen širším obloukem
    • Rychlejší prodlužování
    • Vylepšené navádění
  • Coolerang
    • Rychlejší prodlužování
    • Vylepšené navádění
  • Revolver
    • Rychlejší prodlužování
    • Lepší reakce při „ohýbání“ úderů
    • Rychlejší návrat
    • Zkrácená doba mezi začátkem „rushe“ a prvním úderem
  • Retorcher
    • Lepší reakce při „ohýbání“ úderů
    • Rychlejší návrat
    • Zvětšení pole působnosti při natahování
  • Parasol
    • Zvětšení pole působnosti při natahování
    • Rychlejší návrat
    • Snížení pole působnosti pro nabité útoky
  • Megawatt
    • Lepší reakce při „ohýbání“ úderů
    • Rychlejší návrat
  • Slapamander
    • Vylepšené navádění
  • Tribolt
    • Rychlejší prodlužování
    • Snížené poškození při „rushi“
  • Triblast
    • Větší rychlost nabitých útoků
  • Homie
    • Zvýšené poškození při „rushi“
  • Guardian
    • Elektrický šok po nabitém útoku trvá déle
    • Opraveny chyby nastávající při kontaktu se stěnou během „rush“ útoku
  • Blorb
    • Opraveny chyby nastávající při kontaktu se soupeřem, který nebyl zvolen jako cíl
  • Seekie
    • Rychlejší návrat
    • Elektrický šok po nabitém útoku je teď kratší
  • Ramram
    • Rychlejší návrat
    • Snížení pole působnosti pro nabité útoky
    • Snížená rychlost nabitých útoký
  • Cracker, Popper, Hydra
    • Rychlejší návrat
  • Bubb, Buff
    • Pomalejší natahování
    • Snížení pole působnosti při natahování

Zdroj