U vývoje her není pravidlem, aby se vývojáři zajímali o názory fanoušků. Tím spíš si toho ceníme u Marvelous Entertainment, které aktuálně vyvíjí Daemon X Machina, akční hru s mechy exkluzivně pro Nintendo Switch. V únoru jsme si mohli zahrát Daemon X Machina Prototype Missions, vyzkoušet si hru a napsat svůj názor. Mnoho hráčů si mimo jiné stěžovalo na nestabilní snímkovací frekvenci a jak se zdá, v Marvelous Entertainment si tuto připomínku vzali k srdci. V rozhovoru na Nintendo Switch News Feedu řekl Kenichiro Tsukuda, producent hry:

Vzali jsme vážně všechny hlavní poznatky, se kterými fanoušci přišli. Hodně z nich zmiňovalo, že by si přáli lepší frame rate. Když jsme do světa demo vypustili, byli vývoj stále ještě v rané fázi a bylo třeba udělat ještě mnoho úprav. Bylo to tedy něco, na čem jsme aktivně pracovali, ale po zpětné vazbě od fanoušků jsme z toho udělali jednu z našich hlavních priorit.

Po tolika hrách, co se na Switchi potýkají s nestabilní frekvencí snímků tuto novinku moc rádi slyšíme a těší nás, že vývojáři naslouchají poznámkám fanoušků. Jaké další změny se ve hře objeví na základě reakcí můžete zhlédnout na videu níže.

Daemon X Machina zavítá exkluzivně na Switch 9. září.