Vizuální novely jsou dnes velmi oblíbeným způsobem vyprávění některých příběhů. Je to dáno i jednoduššími nástroji, se kterými zvládne pracovat téměř každý a také výrazně nižšími průměrnými náklady na vývoj ve srovnání s ostatními typy her. Necrobarista ale není „jednoduchá 2D“ vizuální novela. Prostředí je renderováno ve třech rozměrech a využívá cel-shading efektu. Maximálně cinematicky se formou objevování vzpomínek snaží vyprávět příběh Maddy, která je baristkou v magické kavárně v Melbourne. Magické zejména proto, že sem chodí i již mrtví hosté strávit svůj poslední den na zemi. Díky tomu, že jsou prakticky k nepoznání od ostatních lidí, jde o skvělou příležitost vyřídit si nedokončené záležitosti. Z pohledu několika těchto lidí se dozvíme více právě o Maddy, která se snaží, aby udržela kavárnu v plynulém chodu, leč převážení duší zemřelých s sebou může přinášet dosud nevídané komplikace. Hru jsme zkoušeli na počítači, ale nezdá se, že by měla mít na Switchi problémy jelikož nejde o graficky složitou hru. Příběh v sobě skrývá určitý potenciál a doufáme, že se autoři nebáli některé myšlenky rozvést. Pokud se vývojářům bude dařit, mohli bychom se do této kavárny podívat ještě během letoška.