V nejnovějším článku pro oficiální Nintendo UK web se Ryo Nagamatsu, skladatel a tvůrce hudby pro The Legend of Zelda: Link’s Awakening verze Nintendo Switch, rozpovídal o tom, jak vznikala hudba pro remake hry. Sdělil, že v Zelda hrách má tendenci tvořit odnože klasické hudby, jak jí můžeme znát snad ze všech dílů série, ale s tím, že se snaží přidáním nebo ubráním nástrojů docílit nového mixu. Původně chtěl vytvořit orchestrální hudbu, ale protože úplně neseděla ke grafickému vizuály hry, rozhodl se alespoň pro vytvoření ústřední melodie s použitím dechových nástrojů.

„Co si o ní myslíte? Není sice plně orchestrální, ale zavání klasickou Zeldou“, sdělil. Nakonec se však od původních záměrů odklonil a vytvořil jednoduchou znělku, která se dostala přímo do hry. Výhodou použití jen jednoho hudebního nástroje je podle něj to, že pomocí něj může barvitě a jednoduše vyjádřit „herní pocity“. Během počáteční fáze však zvažoval i jiné skladby a jednu dokonce „zpívanou“, kterou si můžete poslechnout níže.

„Samozřejmě také došlo k restaurování hudby z Game Boy verze hry, na což jsem velmi pyšný. Až si příště spustíte hru, zaposlouchejte se do jejich tajů a zjistíte, že pokud jste hráli i původní verzi hry, zas tolik se toho nezměnilo. Doufám, že si plnými doušky užíváte The Legend of Zelda: Link’s Awakening a budu se těšit, až svou tvorbu budu moct ukázat v dalším projektu“, závěrečně dodal.

Zdroj