Mobilní hru Pokémon GO čekají velké změny, o kterých jsme vás informovali v předchozím článku. V tomto jsme pro vás přeložili krátký rozhovor s některými členy vývojářského týmu z Niantic, kteří na těchto novinkách usilovně pracují.

Co jste měli na starost během vývoje GO Beyond updatu?

  • Jessica Taylor: Byla jsem vedoucí týmu, který měl na starost testování zvýšení maximální hráčské úrovně a uvedení nových pokémonů na scénu. Do toho jsem ještě měla na starost organizaci eventů, které jsme pro vás připravili souběžně s těmito novými funkcemi. Jinak mou hlavní náplní práce bylo přijít na všemožné a nemožné způsoby, jak naše nové funkce shodit.
  • Jocelyn Kim: Jako člověk zabývající se jak designem, tak programováním jsem pomohla s programováním aplikace Pokémon Go. Navýšení úrovně byla první velká věc, na které jsem pracovala od svého letošního nástupu do Niantic: nastavila jsem UI a animace, zavedla nový design medailí a pomohla vyladit programové chyby. Také jsem spolupracovala s kolegy na představení pokémonů z regionu Kalos. To pro mě, jako umělce a programátora, znamenalo, že se musím postarat o to, aby každý pokémon měl správnou velikost, nebo vybrat správné barvy pro každé Pokémon Candy.
  • Tre Fitzgerald: Já byl produktový manažer naší nové funkce: střídání ročních období. To znamenalo, že jsem dohlížel na přípravu mnoha eventů, které do hry chystáme. Také jsem měl možnost přímo pracovat na uvedení nových pokémonů.
  • Matt Ein: Já jsem herní designer a zabýval jsem se navýšením maximální úrovně, vyvážením GO Battle League žebříčku  a nastavování úrovně pro nové pokémony, kteří k nám brzo zavítají.
  • Craig Kitzmann: Pomohl jsem vytvořit medaili Legacy Level 40 a vymyslel jsem, jak to bude vypadat, až se hráč bude pomalu dostávat ze čtyřicáté úrovně na padesátou. Mimo to jsem se též podílel na designu ikonek, na které se velmi těším.

Na co jste opravdu pyšní?

  • Jessica Taylor: Myslím si, že hráči budou opravdu nadšení, že jsme konečně navýšili nejvyšší možnou dosažitelnou úroveň.
  • Jocelyn Kim: Kromě navýšení úrovně, jsme přidali i novou nejvyšší hodnost: Platinum. Získejte tuto úroveň u všech medailí, ať se vám můžou na profilu krásně blyštit! Pokračovala jsem v práci Leny Verstappenové, které se postarala o design předchozích medailí a dynamicky je přebarvila. Nový systém umožňuje přidat skvělé efekty, jako například animovaný kovový lesk. Teď nám stačí jenom jeden asset pro všechny čtyři úrovně medailí, což je významné zefektivnění — oblíbené slovo programátorů-umělců! Byla to velká zábava pracovat s kolegou Aaronem Desinem na aktualizování systému zobrazování medailí a největší odměnou bylo vyleštění této části hry. Je opravdu skvělé pracovat na něčem, na co se tolik trenérů těší! Jako někdo, kdo hraje Pokémon Go již od prvního dne, je pro mne velikou ctí se podílet na tomto updatu. Je to způsob, kterým můžeme jakožto vývojáři poděkovat dlouhodobým hráčům.
  • Tre Fitzgerald: Zatím vám to nemůžu říct, ale to přijde!
  • Matt Ein: Na navýšení maximální hráčské úrovně jsem chtěl pracovat od chvíle, co jsem pro Niantic začal pracovat. Chybí mi XP grindění a předhánění se s přáteli, kdo dřív docílí nejvyššího levelu.
  • Craig Kitzmann: Jsem velmi pyšný na několik designových změn, mezi které patří i nová posloupnost úrovní!

 

Na který update se nejvíc těšíte a proč?

  • Jessica Taylor: Rozhodně na představení pokémonů, kteří byli poprvé objeveni v regionu Kalos. Region Kalos je pravděpodobně, po Johtu, mým nejoblíbenějším regionem. Soráč, fanoušci Kanta!
  • Jocelyn Kim: Nemůžu se dočkat, až se noví pokémoni začnou objevovat ve hře. Myslím si, že se všichni Pokémon GO hráči shodnou na tom, že je opravdu vzrušující, když na vás vyskočí nový pokémon. Jako dlouholetá fanynka této ságy musím říct, že je opravdu kouzelné s ní pracovat a pomáhat pokémonům na své místo: raidy, Buddy Adventure, Go Snapshot a další. Vždycky přemýšlím nad tím, jak na každého pokémona někdo čeká, protože zrovna ten je jejich nejoblíbenější. Je to opravdu hřejivý pocit pracovat pro Pokémon Company a umožňovat čím dál více lidem najít zalíbení v Pokémonech.
  • Tre Fitzgerald: To vám nemůžu povědět!
  • Matt Ein: Určitě na navýšení úrovně. Dali jsme si hodně záležet na tom, aby se levelování od čtyřicítky skládalo převážně z hráčových dovedností a jistého vynaloženého úsilí. Nikdo tedy nedosáhne levelu 50 „jen tak“ a bude to představovat opravdovou výzvu.
  • Craig Kitzmann: Za mě to je též navýšení maximální hráčské úrovně. Mám v plánu hrát Pokémon GO ještě dlouho a fakt, že mám ještě spoustu věcí, kterým se ve hře budu moct věnovat, mě náramně motivuje.

Jak levelujete?

  • Jessica Taylor: Za mě to jsou šlofíky! A ve hře, no, budu se snažit plnit všechny Special Research.
  • Jocelyn Kim: Já si syslím Lucky Eggs a Incense. Jo, a ještě se snažím plnit denní cíle. Mimo to si už nějakou dobu plánuji dělat vycházky do místního parku, kde jsou PokéStopy a stadiony.
  • Tre Fitzgerald: Pořídím si corgiho a budu hodně spát. Nebo jste mysleli v Pokémon Go? Tak či onak, vyjde to na stejno.
  • Matt Ein: Málem jsem nedocílil desátého ranku ve čtvrté sezóně v GO Battle League, protože jsem pracoval na aktualizaci, ale poslední den se mi to naštěstí podařilo. Těším se, jak budu moct od nového roku zapracovat na svém týmu a vyšplhat se na padesátou úroveň.
  • Craig Kitzmann: Dost pravděpodobně na to půjdu pomalu a hezky si to vychutnám. Budu hrát tak, jak jsem to dělal doposud a pořádně si tak užiju svou cestu k levelu 50.

Pokémon GO Tým

 

Zdroj