Disney. Symbol nostalgie víkendového rána, kdy jsem jako malý čuměl na bednu a těšil se na své oblíbené Kačery Donalda, Skrblíka a Rampu McKváka. Určitě je nás víc a i když už jsme trochu starší, pořád nás baví a vzpomínáme na ně s úsměvem. Proč tedy nevyužít příležitosti a nezažít se starými známými trochu té zábavy i na Nintendu? Pojďme do toho!

Samozřejmě, že Disney Magic World 2 je tahákem zejména díky svým postavám a zejména jejich pozvolnému představování ve hře. Čili se máte pořád na co těšit a čekáte na svého oblíbence. Ano, hra je určena mladším ročníkům, ale právě díky velké dávce nostalgie si ji s radostí zahraje nejeden dospělý. Například, když potkáte Strýčka Skrblíka, který vám, jak jinak, prodá nový nábytek do domečku, či nové oblečení a doplňky. Kromě hlavního města, kde se nachází asi nejznámější zámek světa pro všechny děti, objevíte i několik dalších světů založených na Disneyho pohádkách. Zde si přijdou na své i mladší fanoušci. Třeba při zkoumání světa Frozen s Annou, Elsou a Olafem.

Hra klade velký důraz na vlastní tvorbu. Zkoumáním světa, plněním úkolů a hraním miniher sbíráte suroviny určené k výrobě předmětů v různých řemeslech od nábytku po oblečení. Být stylový a mít všechno sladěné v jednotném tématu pomáhá více zapůsobit na kolemjdoucí spoluobčany. Ti vám udělují NICE body, které odemykají bonusy. Na začátku hry dokonce skončíte jako majitel kavárny, kde sestavujete menu, vybíráte interiér a dokonce můžete pořádat i mejdany s Disney postavami.

S tolika možnostmi je docela snadné se cítit jaksi zahlcen úkoly. Naštěstí jsou tady samolepky, které fungují jako jakési vodítko. Jejich sbíráním se odemykají další bonusy a pro získání každé z nich je potřeba splnit určitou část hry. Jedna celá sekce samolepek je věnována základním principům hry, a tím vás jednoduše provede úvodní kapitolou a představí základ hry. Není potřeba samolepky sbírat postupně. Hráč má svobodu výběru a je pouze na něm, kterou část příběhu bude zrovna hrát a plnit.

Mimo to je dobré komunikovat s postavami ve městě a získávat si jejich přízeň plněním úkolů a poskytováním laskavostí, což tvoří velkou část této hry. Jak už bylo řečeno, budete odemykat různé tématické světy a v nich čeká opět plno úkolů, ale i dungeonů. V těch je potřeba porazit zlé duchy a nakonec i bosse. Vše je neuvěřitelně jednoduché, projdete je bez problémů na první dobrou, ale jde o příjemné zpestření hry. V dungeonech lze získat speciální předměty na výrobu dalšího vybavení a doplňků. Sem tam se objeví i rytmická minihra.

Disney Magical World 2 nabízí opravdu spoustu obsahu a MNOHO hodin zábavy. Podobně jako třeba Animal Crossing, je možné hru hrát donekonečna. Navíc Disneyho nejznámější postavy z ní dělají mnohem zábavnější hru pro mladší hráče. Magical World si vás získá a budete se rádi vracet za svými kamarády do kouzelného města. Jedinou chybou ve hře je občasné kolísání snímků, kdy je znatelně vidět trhání obrazu při náročnějších scénách. Naštěstí jich není mnoho a dá se to odpustit.

Kategorie Akční, Simulace Hodnocení
4.5
Vývojář Bandai Namco