Excave III: The Tower of Destiny je klasický japonský dungeon s hrdinkou Scarlett, která ve Fantasy Tower kosí haldy nepřátel. The Tower of Destiny je připojena k Internetu, takže své skóre můžete sdílet v žebříčku s ostatními hráči a porovnávat s jakým vybavením se kdo a kam dokázal dostat.

Slabá mlhavá věž, objevila se jako sen a zmizela jako vize, zmizela do nicoty. Potvrďte její existenci.

Scarlett vyráží hledat stopy, prozkoumáním věží u divokého lesa.

Dostal jsem do rukou tento titul s úkolem napsat krátkou recenzi. Předchozí díly jsem nehrál a ani samotný název hry mi pranic neříkal, takže do těchto vod vstupuji poprvé a bez očekávání. Byl jsem překvapen? Nebo zklamán? No uvidíme.

Na samotném začátku hry máte na výběr ze dvou možností. Trénink nebo první věž. Vzhledem k jednoduchosti hry bych trénink v klidu vynechal. O nic nepřijdete. První kola jsou prakticky jednoduchá. Meč, kouzlo, sekej a sekej. S touto taktikou si vystačíte docela dlouho protože (ne)inteligence některých nepřátel je na úrovni houpacího koně. Stačí si stoupnout do uličky, sekat mečem a nepřátelé nadrženě nabíhají na ostří vašeho nádobíčka. Rozmanitost nepřátel je vcelku velká. Od zelených bublin čehosi, přes krysy, býčí hlavy (ano opravdu), včely, troly a jiná stvoření, pro která nemám pojmenování.

WVW69i9XdkAAe7g2Sp

Před pikolou za pikolou….

Docela mě mrzí absence vylepšování postavy. Jedinou možností je porcováním nepřátel získávat truhly s předměty jako jsou meče, nože, kouzla a itemy na zlepšení vlastností postavy, např. rychlost, síla atd. a to maximálně třemi kusy doplňků. Zde bych viděl prostor ještě na nějaké to zlepšení. Jenže i když si nasyslíte ty nejlepší itemy, kouzla a zbraně, jakmile dokončíte level, dostanete se do směnárny, kde MUSÍTE vše prodat! Ano všechno pryč a další kolo zase s holým zadkem! Jediná motivace hrát level znovu je zlepšení ranku který hodnotí snažení v onom kole.

rank level_fight

Trochu jiné to je v režimu Fantasy Tower. Ten se odemkne po třetí dokončené věži. A tady i trochu přituhne. Už zde nejsou jenom včeličky, malé myšky nebo stupidní trolové. Společnost vám budou dělat obří krysy, draci i jedovaté rostliny či bubliny. Po jejich zásahu je naše krásná prsatá Scarlett otrávená a pokud nemáte lektvar ,skončíte na onom světě. Tento mód v podstatě nemá levely. Jde o to, kam až jste schopní se dostat. Skóre si pak můžete porovnat s ostatními hráči v online žebříčku.

WVW69i9XeToGkjf_3f

Ice Blades nadělají z nepřátel nanuky

Samotná hra za takové peníze určitě není špatná, jak by se mohlo zdát z recenze. Jen je otázkou, jak dlouho bude hráče bavit docela stereotypní herní systém, když jedinou motivací do dalších kol je pouze překonání skóre a pokusit se vystoupat v žebříčku o něco víš. Pokud mám odpovědět na otázku z úvodu článku, upřímně, čekal jsem trochu víc. Ale kdo má  rád rubačky se spoustou nepřátel a jednoduchou herní mechaniku, přijde si na své.

Kategorie Akční, RPG Hodnocení
3/5
Vydavatel Bergsala Lightweight