Po oznámení titulu Nintendo Badge Arcade, jsem neváhal a okamžitě si šel hru stáhnout a vyzkoušet. Hned po spuštění a proklikání se úvodem mě polil studený pot. Hra není tak zdarma, jak se tváří. Jedná se o free to download titul, tedy hru, kdy Vás stažení nestojí ani korunu, nicméně pokud budete chtít hrát aktivně, budete muset platit. Králíček-průvodce Vám na začátku vše vysvětlí, proč je třeba platit, tedy aby mohli tvůrci přidávat nový obsah a že odznaky se samy nevyrobí atd.. Jeden tah resp. pohyb ramenem v automatu Vás stojí 5 Kč, tyto tahy si kupujete po 25 Kč. Jednou za den máte možnost spustit tréninkový automat a pokud budete zruční, dostanete hru zdarma. Obávám se, že toto je pro Nintendo krok vedle. Jsem zvyklý a ochotný za hru zaplatit koncovou cenu a dostat za to více či méně kvalitní hodiny hraní. Tyto tituly, které můžeme znát z mobilních telefonů by si mohli odpustit. Nápad této hry není špatný, možnost upravovat menu herní konzole pomocí tematicky laděných odznáčku a vytvořit si tak svůj originální vzhled, může být legrace, zvláště pak pokud vlastníte new 3DS a koupíte si i některé téma. Za tuto cenu je to ale nepřijatelné. Divím se, že není možnost koupit si alespoň jeden tah denně za mince, které získáváte vlastním pohybem s konzolí nebo alespoň jeden tah denně zdarma. Nebudu se divit, když se objeví lidé ochotní nasypat do automatu mnoho peněz, ale děti nebo lidé, kteří neoplývají vlastní platební kartou a normální hráči do hry nejspíš nedají ani korunu. Za tuto cenu opravdu není důvod.
Pokud Vás hra baví a nechcete do ní investovat peníze, přeji Vám štěstí a pevnou ruku při tréninkové hře. Co vy a tato hra? Líbí se Vám systém placení? Vyjádřete svůj názor v komentářích pod článkem.