Poochy & Yoshi’s Woolly World. Ve zkratce by se tohle další Yoshiho dobrodružství na Nintendu 3DS dalo jednoduše nazvat 3D verzí hry Yoshi’s Woolly World, která vyšla už v roce 2015 na Wii U. Jedná se o herní „dvojčata“ s pár vylepšeními v 3DS verzi, o kterých si ještě povíme.

It´s Kamek!

Kdo jiný by měl malému Yoshikovi ztrpčovat život, než prohnaný Kamek se svými kouzly. Ano, i v tomto díle způsobí nemalé pozdvižení, když zničeho nic přiletí na koštěti a všechny Yoshiky promění v kapsle (připomínající prášky :D) a ukryje je různě po světě. Naštěstí se jednomu z nich podařilo ukrýt spolu s Poochym do klubka vlny, a tak bude na něm a na vás, získat všechny kamarády nazpět. Vždyť hrát si sám je nuda.

Hoď si štěnětem

CI7_3DS_PoochyAndYoshisWoollyWorld_YoshiShyGuy_MS7_CMM_bigSamotný příběh určitě nepřekvapí žádnou složitou zápletkou. Navštívíte šestici různých světů po osmi kolech, z nichž v každém čtvrtém potkáte bosse. Milé děti žádný strach. Vzhledem k zacílení na mladší hráče není souboj nic náročného a (dle mého soukromého testu) hru zvládají už děti v prvních třídách základní školy. Navíc pokud by někdo nezvládal základní herní režim, kde Yoshi požírá nepřátele a mění je v klubka vlny, s jejichž pomocí odstraňuje z cesty další zloduchy nebo objevuje skryté předměty, je zde volba, která to malým hráčům usnadní. Mellow Mode. V tomto pohodovém režimu získá Yoshi křidýlka k poletováni celým světem a na pomoc mu přispěchají i Poochyho štěňata, takže už nebudou potřeba klubíčka vlny. Místo nich totiž házíte ona malá štěňata (tohle doma nezkoušejte). Sám jsem radši používal tento režim a užíval si pohodovou atmosféru hry. Ať tak či tak, úkol je jasný. Přivést zpět celou vaši partu. To se povede pouze v případě, že najdete ve světě všech pět ukrytých kapslí každého Yoshiho. Odměnou vám bude možnost hrát za nového nalezence a možnost upravit si jeho vzhled pomocí vzorů a barev, které ve hře také objevujete. To pořád není vše. Na objevení čekají další překvapení jako jsou speciální Yoshiho schopnosti, které si za nalezené diamanty ve hře můžete přikoupit. V levelu vám tak může pomoci sám Poochy, nebo si můžete zvolit odolnost vůči lávě, která se někdy docela hodí.

CI7_3DS_PoochyAndYoshisWoollyWorld_PoochyFront_MS7_CMM_bigJednou z novinek je podpora amiibo. Spolu se hrou si můžete zakoupit i Poochyho amiibo, a při použití ve hře vám přiskočí Poochy na pomoc. Nemluvě o tom, že toto amiibo je velmi roztomilé. Ve hře dokonce užijete i svá ostatní amiiba. Po naskenování změní Yoshiho vzhled přesně podle vaší figurky. Tato podpora amiibo bude přidána i do původní Wii U verze této hry. Na více se můžete podívat ve videu.

Naprosto úžasná záležitost je Scrapbook Theatre. Animovaná videa Yoshiho a Poochyho. Každý den se vám zpřístupní jedno z 30 opravdu roztomilých a vtipných videí. Už jen kvůli tomuhle stojí za to hru každý den zapnout a celý měsíc se máte každý den na co těšit. Tady je malá ukázka.

Ovšem jednu výtku bych ke hře měl. Jelikož titul původně vyšel pro Wii U, bylo potřeba hru upravit pro potřeby nižšího výkonu 3DS. V tomto směru bych řekl, že Nintendo zklamalo. Textury vypadají, jako by prošly pouze nějakým dekomprimačním nástrojem a nic víc. S optimalizací si nikdo moc práce nedal a je to bohužel vidět. Na porovnání přikládám screen z Yoshiho a další obrázek ze hry podobného ražení, New Super Mario Bros 2.

Poochy & Yoshi’s Woolly World je bezesporu jedna z nejlepQRCodes_3DS_PoochyAndYoshisWoollyWorld_CMM_smallších her pro malé děti, jakou jim můžete na 3DS či 2DS koupit. Rozkošné prostředí s nějakým tím puzzlíkem pro zapojení jejich hlaviček, trošku sráží zanedbaná práce vývojářů s optimalizací původní hry. Nebýt této maličkosti, odešel by Yoshi s plným počtem bodů v hodnocení. Pokud hru kupujete pro sebe, jako staršího a zkušenějšího hráče, odečtěte si z hodnocení ještě půl bodík za krátkou životnost. Demo je k dispozici už nyní na eShopu. Stáhnout jej můžete i pomocí QR kódu.

Kategorie Plošinovka Hodnocení
4.5
Vývojář Good-Feel