V této rozšířené verzi původní mobilní verze budete mít kontrolu nad spoustou bizarních koček, které se snaží převzít vládu nad vesmírem! Ano, opravdu!

WVW69jmEeKsIhz4_HiS přesunutím hry z mobilů na Nintendo 3DS se dalo očekávat využití 3D efektu, ale bohužel efekt není nic světoborného. Není to tak zlé, jak v některých jiných titulech, protože v boji se ukáže pěkná hloubka mapy, ale v jiných částech hry je nevyužit. Naštěstí hra sama o sobě stále vypadá tak čistě, jak tomu bylo na mobilu. Akce se odehrává na horní obrazovce, zatímco celá spodní obrazovka zobrazuje mapu a výběr kočiček, což mimořádně usnadňuje rychlé přivolání koček a zároveň sledovat dění.

Když přijde na design postav, všechny obyčejné kočky a nepřátelé jsou jednobarevné, roztomilé koule jako z komiksu, ačkoli čím dále budete dále ve hře postupovat, tím snazší bude upgradovat své kočky a tím měnit jejich vzhled (zlatý obrys nebo bláznivější vzhled), spolu se zvýšením výkonu. Samozřejmě, že vaši nepřátelé také získají podobné změny v průběhu hry.

Gameplay

Ve své podstatě je The Battle Cats POP! Tower Defense hra, kde hlavním cílem každé úrovně je dostat se na druhou stranu mapy a zaútočit na nepřátelskou základnu dříve, než to samé udělá soupeř. Po celou dobu tří kapitol, které se konají v různých oblastech světa, můžete vést své armády koček a ničit každou základnu! Na začátku BCP vypadá jako jednoduchá hra, která jde velmi pomalu, ale jakmile se dostanete do Japonska (jen asi 15 minut od začátku) a odemknete více funkcí, hra začíná skutečně zářit. Získané XP z předchozích bojů mohou být použity pro zvýšení levelu koček, nebo na nákup nových, ještě bláznivějších koček s různými schopnostmi. Můžete použít také vzácné předměty nebo kupovat speciální předměty. Šílenost koček ukazují také screenshoty na Miiverse od ostatních hráčů.

Zatímco první levely vypadají snadno a zdá se, že projít celou hrou bude otázka maximálně pár hodin, pozdější kola obsahují opravdu větší obtížnost, kde záleží na každém upgradu a pečlivém výběru složení kočičí armády.

Mimo dlouhého Story Mode hra obsahuje Challenge a multiplayer mód, ten je bohužel pouze lokální a každý hráč bude potřebovat svou verzi hry. Jako velké plus je nastavení handicapu. V praxi to znamená, že můžete hrát i se slabším soupeřem a pomocí handicapu nastavit vyrovnaný zápas.

Závěrem lze říci, že The Battle Cats POP! přináší návykové mobilní zážitky na handheld 3DS, s tunou úrovní a možností sbírání medailí s férovou cenovkou 250 CZK. Když uvážím zábavnou stránku lokálního multiplayeru, je absence toho onlinového o to bolestivější. Pokud vám tento nedostatek nevadí, najdete fantastickou Tower Defense hru, a když budete hrát ve dvou, stanete se adeptem na odvykačku v místním blázinci. A kdo ví, třeba se tam potkáte s designérem koček.

Kategorie Strategie Hodnocení
4/5
Vývojář Ponos