V tuhle chvíli, prakticky rok po vydání základní hry Overcooked! 2, by měl být každý fanoušek multiplayerových her s touto sérií obeznámen. Tohle kuchtící kooperační šílenství od studií Ghost Town Games a Team17 dokázalo dát dohromady rodinu, přátele a známé na jeden gauč, a až ve čtyřech hráčích pořádně zábavnou formou otestovat spolehlivost, oddanost a komunikační schopnosti. A s rostoucím počtem dodatečných úrovní nemůžu nic jiného než titul doporučit všem, kteří rádi hrají s ostatními. Nejnovějším takovým placeným přídavkem je Night of the Hangry Horde, který kromě klasických kuchyní a nových kuchařů přidává i nový mód – hordu. Prvně jsem si hordu ve spojitosti se simulátorem vaření nemohl vůbec dokázat představit, ale už při hraní jsem rychle změnil názor.

Night of the Hangry Horde na nové mapě představuje celkem 9 nových úrovní, 3 skryté Kevinovy úrovně a 8 kuchyní s doslova hordou nemrtvého jídla. V klasických kuchyních na vás čekají dvě nové herní mechaniky – gilotina a pec s uhlím. S gilotinou tak vůbec poprvé můžete nasekat rychleji i několik surovin naráz, což se v napjatých situacích nesmírně hodí, vyrovnávacím prvkem je pak pec s uhlím, která postupně hasne a kromě přípravy jídla tak do ní musíte doplňovat palivo. Jde rozhodně o zajímavou změnu oproti klasickým úrovním ze základní hry, a s možností házet suroviny máte z hraní úplně nový intenzivní zážitek. Novinkou jsou i tři recepty na ovocné koláče, polévky a pečené dobroty přímo z pece na váš stůl!

U hordy se objevujete v kuchyních s vícero odevzdávacími pulty, kterými se chce dovnitř dostat armáda „prošlého“ jídla – ať už jde o obří zkažený toastík, prohnilé jablko nebo svraštělou chilli papričku. Při snaze se do kuchyně dostat postupně ničí bariéru, kterou obnovujete za vydělané peníze při odevzdávání jídel. Je tedy čistě na vás, koho obsloužíte jako první. Každý nepřítel má totiž unikátní vlastnosti – některému dochází trpělivost příliš rychle a někomu zase nestačí jen jedno jídlo, aby zmizel.

Nepřátelé chodí v různých počtech a po vlnách, a pokud dojde k úplnému zničení bariéry, začnete ztrácet výsledné body, které jsou zobrazeny formou hodnotící stupnice. Když stupnice dojde na nulu, je konec a úroveň musíte odehrát znovu. V některých levelech si za vydělané peníze můžete odemknout i různé zkratky, kterými si urychlíte cestu od přípravy jídla až po samotné vydání. Občas se může zdát, že obsloužit všechny nepřátele je nadlidský úkon, ale s lepším rozdělením rolí v týmu se to dá jednoduše zvládnout. Dodatečný obsah s novinkami také dobře balancuje multiplayer, kdy dochází k lepšímu rozdělení skóre a hraní se tak nestává frustrujícím, protože většina úrovní se dá odehrát napoprvé, maximálně napodruhé. Někteří mohou namítat, že snížením laťky obtížnosti dochází zároveň i ke snížení herní doby, tady ale podotýkám, že na hráče čeká o 8 více úrovní než v předchozích DLC.

Night of the Hangry Horde je výborným pokračováním univerza Overcooked 2 a spolu s novým módem hordy, designem nových kuchyní a soundtrackem (který je rovněž k poslechnutí na Spotify) pro mě představuje prozatímně nejlepší DLC do hry. Pokud máte základní hru, neváhejte si zakoupit Season Pass, už jen kvůli tomuhle dodatečnému obsahu (a dalším úžasným DLC), určitě vás nezklame!

Kategorie Arkáda, Simulátor Hodnocení recenze
5/5
Vývojář Ghost Town Games, Team17