V dnešní době mají rodiče spoustu možností, jak zabavit své malé. Sám děti nemám (a doufám, že je ještě slušných pár let mít nebudu), ale mám mladší sourozence a sestřenice. Když jsem byl malý, zabavovala mě televize, ve dnešní době však děti mívají spíš telefony a tablety. Pochopitelně jim do rukou můžete dát ovladač od konzole za 8 tisíc, který sám stojí skoro tisícovku (ne-li víc), ale jsem si celkem jist, že většina rodičů dá přednost levnějšímu druhu tabletu. Na těchto strojích najdete v obchodě spoustu her pro malé zdarma, kolikrát i slušné kvality. Co se tedy stane, když Nintendo Switch dostane placenou hru jako dělanou pro jinou platformu?

Důvěra v další generaci

V Pet Care krmíte různá zvířátka z farmy jejich oblíbeným jídlem. Hra má děti učit, co které zvíře jí. Na první pohled jde o velmi pěknou hru. Hudba je zábavná, barvy jsou rozmanité a zvířátka roztomilá. Problém však nastane, když vám dojde, že hra je kompletně dotyková. To znamená, že ji můžete hrát pouze v handheld modu.  Doufám tedy, že vašemu ratolesti důvěřujete dost na to, aby jste mu svěřili do rukou tuto konzoli za několik tisíc.

Rozhodli jste se tedy vašemu dítěti konzoli svěřit. Skvělé, můžeme tedy přejít na další problém této hry. Je nudná. Pravda, nebyla vytvořena pro dospělého hráče, ale i malé dítě přestane velmi rychle bavit. Hra má pouze jeden herní režim a pořád se opakuje. Zvířátek se ve hře neprotáčí příliš, což je pro cíl děti naučit jejich stravu dobré, ale na zajímavosti hry to nijak nepřidává. Nic neodemykáte, hudba se nemění a vizuály jsou stále stejné. Dětem se budou nejspíš líbit zvířátka, ale i tento půvab je po chvíli přestane bavit.

Pet Care je hra, která by byla ve většině obchodech zdarma, avšak zde stojí peníze. Pravda, 33 Kč není až tolik, ale na druhou stranu, YouTube je zdarma a děti zabaví mnohem líp. Hlavní problém této hry je její délka a fakt, že je pouze dotyková. Tuto hru bohužel nemohu doporučit nikomu.

Kategorie Naučná, Logická Hodnocení recenze
1/5
Vývojář Ultimate Games