Super Mario 3D World – Víly potřebují vaši pomoc!

Zlořád Bowser opět nečekaně někoho unesl, avšak tentokrát se nejedná o Princeznu Peach, ale o vílí strážkyně. Osvoboďte je a pomocí nových itemů (mňau!) porazte Bowsera, který se pokouší si podmanit vše živé. Pro více zábavy si můžete pozvat kamarády, a pokud jsou z jiného okresu, tak nezoufejte, protože můžete hrát i online!

Tentokrát si budeme moct zahrát nejen za všemi již známého instalatéra, ale i za jeho bratra Luigiho, Princeznu Peach, modrého Toada a dokonce i za Princeznu Rosalinu, se kterou jsme se poprvé mohli setkat v Super Mario Galaxy. Každá postava má jiné speciální schopnosti, kterými jsou například vyšší skok u Luigiho nebo rychlejší běh u Toada. A princeznám můžeme šaty jen závidět, protože nejsou jen na parádu, ale budeme se díky nim moct udržet několik vteřin ve vzduchu, nebo je budeme moct použít i jako zbraň. Ptáte se jak? No, tak to si budete muset zjistit sami, protože nemáme v plánu vám to prozradit! Naopak bychom byli rádi, kdybyste nám pak napsali, se kterou postavou se vám hrálo nejlíp. Uhádnete, kdo je náš favorit?

Jdeme dál! Stejně, jak je tomu i u předchozích her této série, tak ani v této není nouze o originální a krásně zpracované úrovně. Můžete se těšit na dobrodružství v rozpadlém vraku, uprostřed zasněžených hor, na hradě obklopeném lávou, v barabizně obývané duchy, na poušti, v tropickém lese… Hra nám nabízí osm základních světů a další čtyři bonusové, takže vám můžu zaručit, že si tu rozhodně každý najde to své pravé ořechové!

Jak tomu ale tak bývá, nic není dokonalé. A ani Super Mario 3D World není výjimkou. Pokud je Nintendo v něčem expert, tak je to v umělém prodlužování svých her. Jsem hráčka, která se vyžívá v dohrávání her na 100 %. Snažím se toho vždy ze hry vyždímat, co nejvíc (což se dá čekat, když se podíváme na ceny), a baví mě prozkoumávat každé zákoutí, které mi mapa nabízí. A také se pak svým výsledkem ráda chlubím, co si budeme nalhávat. Musím přiznat, že někdy to je ale o nervy. Například zde jsem byla naprosto nadšená ze světů, které se vám odemknou po dohrání hry, ale když jsem zjistila, že budu muset hru dohrát pětkrát (všechny úrovně pokaždé s jednou z nabízených postav), abych se mohla pyšnit 100 %, nebylo mi zrovna do zpěvu.

Abych to shrnula, hra mi přijde báječná. Originální úrovně, různé postavy, nové schopnosti a itemy, příjemná hudba, obtížnost… Rozhodně stojí za vyzkoušení a vřele doporučuji! Hraní zdar!

KategoriePlošinovkaHodnocení recenze
Počet hráčů1 – 4